4.22.2012

Hackney og Columbia Rd. på en solbeskinnet søndag


Jeg skal aflevere bacheloropgave i morgen. omg. hvad mangler jeg? at kigge på min konklusion, som jeg skrev i går. Uro i kroppen. Der må da være noget jeg mangler at gøre? nej ikke rigtig. Jeg kan ikke lide at være i god tid med opgaver - tænk at være færdig med sin bacheloropgave et helt døgn før den skal afleveres. fornemmelsen af at have glemt noget vigtigt er nærværende. I stedet for at sidde derhjemme og glo på min konklusion, valgte jeg at bruge den dejlige solskinsdag på at købe en stavblender og gå på blomstermarked, dokumenteret i billeder nedenunder (dog ikke blenderen, men min awesome hummus, som befinder sig i køleskabet nu, er gerne vidne.)


 syret kanin-mand:
 ALL ESPONSIB ERSON:
 gavl. det myldrede ud med muslimske mænd fra teltet ved siden af. gad vide hvad der er derinde?
 Nedlagt hospital:
 Indgangen til hospitalet:
 Hackney City Farm, et underligt grønt Christiania agtigt område mit i Hackney
 Der var en café med en sød bænk foran

 Hver søndag er der blomstermarked på Columbia Road, her fås alt i krydderurter, haveplanter, blomsterplanter + buketter, frø og løg:
 
Folket skulle have blomster:
Two orchids for a 'tenner':
 
 

(billedfunktion på denne blog er MEGA irriterende. jeg undskylder for den forvirrende placering af dem)

god søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar