9.21.2011

Page No. 117:

Toni&Guy Pagen (en 'bop', som det hedder på engelsk), inspireret grunge-style som åbenbart er the shit indenfor fashion for tiden. De havde håbet på at kunne farve mit hår bubblegum-pink, men måtte nøjes med at give det et "wiggy feel" (sådan snakker de!). Hos Toni&Guy hedder det 'hårstylist' ikke frisør (medmindre du vil kyles i Themsen) og man kan ikke som almindeligt menneske og hårmodel troppe op i flade hvide sneakers fra H&M og regne med at det går ubemærket hen; 5 min. inde i min nye tilværelse som hårmodel kaster en af damerne et foragteligt blik på mine beskidte sko, haster ud i et baglokale og kommer tilbage med et par meterhøje stilethæle, som hun rækker til mig og siger "værsgo, her er nogle stiletter du kan låne. det er lidt pænere". Ellers var de meget søde derinde.


Husk at I altid kan trykke på billederne, hvis I vil se dem i større udgave!

xx

2 kommentarer:

  1. Personligt synes jeg også den er lidt 1920'er agtigt den her page!

    SvarSlet
  2. Jeg kan overhovedet ikke se hvad forskellen er på det der og det gedegarn du plejer at have Tanne. Kh

    SvarSlet